2011. május 14., szombat

2ne1 - Lonely

Magányos

(CL)
A szavak amiket most mondok, talán fájni fognak neked
Valószínűleg örökre megutálsz

(Minzy)
Te, azt mondod nem az vagyok aki voltam,
Van benne igazság
Én is idegennek érzem magam ettől a változástól

(Dara)
Nagyon kedves vagy, de
Te ilyen vagy, de oh

(CL)
Nem tudom, nem tudom
Miért vagyok ilyen

(Dara)
Annyira szerelmesek voltunk, és te itt vagy most, de oh

(Minzy)
Nem tudom

(Dara)
Meg akarom találni önmagam most

(Bom)
Baby, sajnálom, még ha veled vagyok akkor is magányos vagyok
Ha szeretsz biztos hiányozni fogok, kérlek,
Bocsáss meg ennek a szörnyű embernek aki vagyok

(Minzy)
Sajnálom, ez a mi történetünk
Biztosan nem értékelem a szerelmet
Még akkor sem ha melletted vagyok
Baby, olyan magányos vagyok
Baby, olyan magányos vagyok

(Bom)
Baby, olyan magányos vagyok
Baby, olyan magányos vagyok

(CL)
Te semmi rosszat nem tettél, én vielkedtem furán
Úgy néz ki mintha már rég felkészültem volna,
A szakításunkra

(Bom)
Én igazán rendes akartam lenni veled,
Miért pont mikor szembesültem a szerelemmel
Meghátrálok és végtelenül magányos vagyok

(Dara)
Nagyon kedves vagy, de
Te ilyen vagy, de oh

(CL)
Nem tudom, nem tudom
Miért vagyok ilyen

Dara)
Annyira szerelmesek voltunk, és te itt vagy most, de oh

(Minzy)
Nem tudom

(Dara)
Meg akarom találni önmagam most

(Bom)
Baby, sajnálom, még ha veled vagyok akkor is magányos vagyok
Ha szeretsz biztos hiányozni fogok, kérlek,
Bocsáss meg ennek a szörnyű embernek aki vagyok

(Minzy)
Sajnálom, ez a mi történetünk
Biztosan nem értékelem a szerelmet
Még akkor sem ha melletted vagyok
Baby, olyan magányos vagyok
Baby, olyan magányos vagyok

(Bom)
Baby, olyan magányos vagyok
Baby, olyan magányos vagyok

(Minzy)
Met én csak egy másik lány vagyok
Ez az éjjel magányos, én

(Bom)
Nem maradok tovább, viszlát

(Dara)
Mert én csak egy másik lány vagyok

(CL)
Olyan magányos vagyok

(Bom)
Még ha melletted is vagyok most
Baby, olyan magányos vagyok

(Minzy)
Baby, olyan magányos vagyok
Baby, olyan magányos vagyok

(CL)
Baby, olyan magányos vagyok
Baby, olyan magányos vagyok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése