2011. május 14., szombat

2ne1 - Go Away

Menj el

(CL)
Olyan olcsó vagy és nem önmagad
Nem bírom tovább elviselni, beleszédülök
Miért?
Ki szakít kivel?
Te szakítasz velem
Gondold át mielőtt megszólalsz, yeah

(Minzy)
Egy srác aki mindenhova követett engem,
Egy nagyon rendes srác
Hagytam mindezt szertefoszlani egyedül érted
Ki szakít kivel?
Te szakítasz velem
Próbálj meg nélkülem élni

(CL)
Miért esik ma este is?
Ettől olyan szánalmasnak tűnsz

(Minzy)
Ne próbálj megvigasztalni
Vedd le rólam a kezed, mostantól idegenek vagyunk

(Bom)
Ne aggódj miattam, csak menj el
Eltűnök, többé nem kötnek össze szálak
Azt gondoltad tőled függök
Ez undorító, nincs félreértés

(Dara, Minzy, Bom)
Találkozni fogok valaki sokkal jobbal
Sajnálni fogod
A bánat csak mostanra szól, fiú
Mert a szerelemnek vége
A szerelem, szerelem véget ért ma este

(CL)
Csak mondd amit akarsz
Hogy lehetsz ennyire gáz a végén?
Fiancé? Beyonce
Kisétálok a sorsomból
Nem szánalmasan egyedül, hanem ragyogó szólóként
Ez az én utam
Én mindent megtettem, így nincs bennem sajnálat

Azt játszod, hogy te szomorúbb vagy
Azt játszod, hogy menő vagy a végén
Csak hülyét csinálsz magadból
Szart sem érsz a bandád nélkül
Erre nincs időm, lépek
Szóval viszlát, adios
Többé nem akarom nézni a ronda pofád

(CL)
Miért esik ma este is?
Ettől olyan szánalmasnak tűnök

(Minzy)
Ne próbálj megvigasztalni
Vedd le rólam a kezed, mostantól idegenek vagyunk

(Bom)
Ne aggódj miattam, csak menj el
Eltűnök, többé nem kötnek össze szálak
Azt gondoltad tőled függök
Ez undorító, nincs félreértés

(Dara, Minzy, Bom)
Találkozni fogok valaki sokkal jobbal
Sajnálni fogod
A bánat csak mostanra szól, fiú
Mert a szerelemnek vége
A szerelem, szerelem véget ért ma este

Menj el
Menj el
Menj el
Menj el

(Bom)
Ne aggódj miattam, csak menj el
Eltűnök, többé nem kötnek össze szálak
Azt gondoltad tőled függök
Ez undorító, nincs félreértés

(Dara, Minzy, Bom)
Találkozni fogok valaki sokkal jobbal
Sajnálni fogod
A bánat csak mostanra szól, fiú
Mert a szerelemnek vége
A szerelem, szerelem véget ért ma este

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése