2011. május 1., vasárnap

2ne1 - Can't Nobody

Senki sem

(Minzy)
Oly messzire megyek amennyira csak tudok
A ma éjjel is hosszúnak ígérkezik
Átveszem a hangulatot
Talán te is csatlakozol
(CL)
Én eg igazán elfoglalt csaj vagyok
Üdvözöllek a világomban
2-n-e-1

(CL)
Gyönyörű Szöul
A hangos zene
Fekete szemek, barna haj
Túl lassan követsz
Teljesen nyugodtan
Az egód súrolja az eget
Még ha azt is mondod, arcátlanul és
Tiszteletet parancsolóan,
Hogy akarsz engem, nem érinthetsz meg

Oly bizsergető ahogy rámnézel
Szívem hevesebben dobog tőle
Hümmögő csajszi
Táncoló test

Nincs izgalom
Most indulhatunk
Kifordítjuk magából a világot
És vissza lassan

(Minzy)
Mert olyan rossz vagyok
Mert olyan jó vagyok
Igen, olyan rossz vagyok
És gengszter vagyok
És gengszter vagyok

(Bom)
Most senki sem, senki sem fékezhet meg minket
Olyan messzire mentem amennyire kellett
Most senki sem, senki sem fékezhet meg minket
Mert tovább pörgünk, pörgünk, igen

(CL)
Még ha körömsötét is előttünk, rohanj tovább
Ha elállod az utam akkor is áttörök és folytatom utam
Gyorsan, kicsit gyorsabban
Csukd be szemed, szárnyalj magasan
Gyerekes vagyok, ez a vonzerőm
Semmitől sem félek, ez a fiatalságom
Semmi sem omlik le vagy akármi
Oké, itt a játék vége
Dobjuk el agyunkat és őrüljünk meg
Itt és most nem adok-
Emeld a hangerőt
Ébresszük fel a világot

(Minzy)
Mert olyan rossz vagyok
Mert olyan jó vagyok
Igen, olyan rossz vagyok
És gengszter vagyok
És gengszter vagyok

(Bom)
Senki sem fékezhet meg minket
Ne próbálj megállítani
Míg mind meg nem őrülünk
Míg mind ki nem merülünk ma éjjel
Senki sem fékezhet meg minket

(Dara)
Most senki sem, senki sem fékezhet meg minket
Olyan messzire mentem amennyire kellett
Most senki sem, senki sem fékezhet meg minket
Mert tovább pörgünk, pörgünk, igen

(Mindenki)
Pörögjünk fel
Hozzuk ki a legtöbbet
Sosem állunk le
Most csak fel akarlak pörgetni
Hozzuk ki a legtöbbet
Sosem állunk le
Most mondják nananana
Most mondják nananana

Nananana
Nanananana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése