2011. március 14., hétfő

Epik High - Fan

Fan

Oh tudom, hogy nem lehetsz enyém.
(De mindig rád gondolok)
Még akkor is, ha nem érinthetlek meg
Ez csak egy vágyálom
(Nem mondhatom ki)
Messziről nézlek
Tudod, hogy...
(Szeretlek)
Még akkor is, ha nem tudod ki vagyok.

Oh baby nem tudod
Nem tudod a nevemet
Nem tudtam aludni, mert rád gondoltam

Oh annyira gyönyörű
Kezembe vettem a fotót, amit rólad készítettem
A szerelmem irántad a világ szerelme alatt nyugszik
Neked...aki nem figyelsz soha, nekem sosem lesz szabad...
Egy következő életben külön életet élünk
Akarlak téged nagyon, nem tudok tovább lépni
Azt képzelem, hogy téged csókollak ma este
Erősebben szorítom a párnámat

Ma először találkozhatnánk.
Mindenkinek ezt mondod, akivel találkozol
Mikor veled beszélek, mindig hátat fordítasz
Még egy egyszerű "szia" is kínosan hangzik ma
Ha senki sem hallana
Remélem csak rám figyelnél
Látni, hogy elsétálsz révületbe kerget, rázz fel belőle
Messziről már csak egy pont vagy
Hol láthatlak? (mondd meg)

Oh tudom, hogy nem lehetsz enyém.
(De mindig rád gondolok)
Még akkor is, ha nem érinthetlek meg
Ez csak egy vágyálom
(Nem mondhatom ki)
Messziről nézlek
Tudod, hogy...
(Szeretlek)
Még akkor is ha nem tudod ki vagyok.
Oh tudom, hogy nem lehetsz enyém.
(De mindig rád gondolok)
Még akkor is, ha nem érinthetlek meg
Ez csak egy vágyálom
(Nem mondhatom ki)
Messziről nézlek
Tudod, hogy...
(Szeretlek)
Még akkor is ha nem tudod ki vagyok.

Miért nem mosolyogsz ma?
Remélem nincs semmi baj
Nem tudok aggódó arcodba nézni
Bár el tudnám venni a fájdalmadat
De nem tudom
És ez elszomorít
Csak ma - ha megkérdezem hogy csináljam-
Válaszolnál nekem?
Nem tudlak elérni, megérinteni, a karjaimban tartani
Ma este újra találkozunk álmaimban

Még akkor is, ha az álmaimat az emberek elítélik
Azt mondják őrült vagyok- ha eltörlöm a világot-
Akkor az enyém leszel?
Miért veszítenélek el bárki másért?
Soha nem értem meg.
Meg fogom csinálni és így csak rám figyelsz majd
Neked adok mindent, mikor megcsókolsz
Neked adok mindet, így nem hagyhatsz el
Megőrizlek fagyos szívemben

Te vagy a példaképem
Én vagyok az első számú rajongód
Baby kérlek fogd meg a kezem

Oh tudom, hogy nem lehetsz enyém.
(De mindig rád gondolok)
Még akkor is, ha nem érinthetlek meg
Ez csak egy vágyálom
(Nem mondhatom ki)
Messziről nézlek
Tudod, hogy...
(Szeretlek)
Még akkor is, ha nem tudod ki vagyok.
Oh tudom, hogy nem lehetsz enyém.
(De mindig rád gondolok)
Még akkor is, ha nem tudlak megérinteni
Ez csak egy vágyálom
(Nem mondhatom ki)
Messziről nézlek
Tudod, hogy...
(Szeretlek)
Még akkor is ha nem tudod ki vagyok.

Oh tudom, hogy nem lehetsz enyém.
(De mindig rád gondolok)
Még akkor is, ha nem tudlak megérinteni
Ez csak egy vágyálom
(Nem mondhatom ki)
Messziről nézlek
Tudod, hogy
(Szeretlek)
Még akkor is ha nem tudod ki vagyok.
Oh tudom, hogy nem lehetsz enyém.
(De mindig rád gondolok)
Még akkor is, ha nem tudlak megérinteni
Ez csak egy vágyálom
(Nem mondhatom ki)
Messziről nézlek
Tudod, hogy...
(Szeretlek)
Még akkor is ha nem tudod ki vagyok.

Fiúk és lányok, akik egy pszichotikus szerelembe zuhantak, mondjátok: oh oh oh...
Fiúk és lányok, akik egy idióta szerelembe zuhantak, mondjátok: oh oh oh ...
Fiúk és lányok, akik egy reménytelen szerelembe zuhantak, mondjátok: oh oh oh...

Még akkor is ha nem tudod ki vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése