2011. március 15., kedd

Big Bang - Lies

Hazugságok

Igen (a szerelem fájdalmas) ajánlom minden összetört szívű embernek.
Egy régi láng, csak üvöltsd a nevemet!
Torkig vagyok a szerelmes dalokkal. Igen utálom őket.
A pillanat a mienk.... hazugságok.

Késő este és az eső esik. Visszaemlékszem rád.
Megígértem magamnak, hogy jól leszek nélküled, de nem tehetek róla.
Iszom, és még nem tudom, hogyan tölti ki ez a folyadék üres szívemet.
Egy nap nélküled túl hosszú. Imádkozom, hogy elfelejthesselek (ez egy hazugság).

Nélküled  a boldogság nem talál rám.
Könnyeket sem hullajthatok. Nem akarok tovább élni.

Ez a baromság, tönkretesz engem. Beleőrülök, ha rád gondolok
Látni akarlak, de megmondtam, hogy nem, ennyi volt (ott leszek).

Sajnálom, de szeretlek. Minden hazugság volt. Nem tudtam.
Most eszméltem rá, hogy szükségem van rád.
Sajnálom de szeretlek. Megsebeztelek.
Nekem sosem kellet volna elengednem téged.
Sajnálom, de szeretlek. Minden hazugság volt.
Sajnálom (sajnálom), de szeretlek (szeretlek még, még) Sajnálom, de szeretlek.
El tudsz hagyni, és elfelejteni lassan, ez fájni fog nekem?

Felajánlom mindenemet ebben a dalban neked.
A többi ember talán nem is tudja.
Magamtól anélkül, hogy bárki más tudná (igen azok a szavak hazugságok voltak).
Egy magányos, mindent félbe hagyott.
A zsebemben a szakító levél, ami gyűrött és összehajtódott a zsebemben, hey.
Megszoktam, hogy téged hívlak, mert tudni akarom hol vagy.


Változni fogok, mostantól mindenen nevetek majd.


Sajnálom, de szeretlek. Minden hazugság volt. Nem tudtam.
Most eszméltem rá, hogy szükségem van rád.
Sajnálom de szeretlek. Megsebeztelek.
Nekem sosem kellet volna elengednem téged.
Sajnálom, de szeretlek. Minden hazugság volt.
Sajnálom (sajnálom), de szeretlek (szeretlek még, még) Sajnálom, de szeretlek.
El tudsz hagyni, és elfelejteni lassan, ez fájni fog nekem?

Oh oh oh oh oh, remélem ez mind csak álom.
Oh oh oh oh oh, mert mindent feladtam. Elengedtelek baby.
Még mindig nem tudlak elfelejteni. Nem hiszem, hogy valaha képes leszek rá, még halálom napján sem.
Vajon a sebeket, amiket okoztam, begyógyíthatom? Sajnálom, hogy soha nem tehettem érted semmit.

Sajnálom, de szeretlek. Minden hazugság volt. Nem tudtam.
Most eszméltem rá, hogy szükségem van rád.
Sajnálom de szeretlek. Megsebeztelek.
Nekem sosem kellet volna elengednem téged.
Sajnálom, de szeretlek. Minden hazugság volt.
Sajnálom (sajnálom), de szeretlek (szeretlek még, még) Sajnálom, de szeretlek.
El tudsz hagyni, és elfelejteni lassan, ez fájni fog nekem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése