2011. február 12., szombat

Rentrer en Soi - Last Word

(Utolsó Szó)

Átölelve a nap és hold körbeforgó gyászmenetében
Az ezüstös napsugarak remegnek

A fénylő imádság karjaiba zárja a múlandóságot
Ezt a magányt én nem tudom szavakba önteni
Fáj a szívem, mert teljesen magamra hagytál
Soha többé nem láthatlak újra
és soha többé nem érinthetlek

Nem tudom kitörölni a kettőnk felhalmozódott emlékeit

Fáj a szívem, mert teljesen magamra hagytál
Soha többé nem láthatlak újra
Szomorúságom egyre csak növekszik

Miért jelenik meg annyiszor a mosolyod elmémben?
És észrevétlenül, könnyeim túlcsordulnak

Az idő kegyetlenül kihirdette a véget
Fáj a szívem, és elsüllyed a magányban

Elvesztem
Elveszett az életem jelentése is
Elvesztem még a hitem is
A holnap nem jön el többé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése