2011. február 11., péntek

Pink - Fuckin' Perfect

Kibaszottul tökéletes

Rossz fordulatot vettem egyszer vagy kétszer
Kitapostam az utam, vér és tűz
Rossz döntés, ez minden
Üdvözöllek az ostoba életemben
Rosszul kezelt, rossz helyre tett, félreértett
Hiányolom a „Szó sem lehet róla, ez mind jó”-t, ez nem lassított le
Elhibázva, mindig második feltételezések közt, alábecsülten
Nézd, még itt vagyok

Szépen, szépen kérlek soha ne érezd
Hogy kevesebb vagy a kibaszottul tökéletesnél
Szépen, szépen kérlek, ha valaha valaha úgy érzed semmi sem vagy
Te kibaszottul tökéletes vagy nekem!

Olyan önző vagy, amikor magadról beszélsz, elhibáztad
Megváltoztatod a hangokat a fejedben, de inkább tedd őket olyanná, amilyen te vagy
Olyan bonyolult, tűnj boldognak, meg fogod csinálni!
Annyi gyűlölettel teli...oly fárasztó játék
Elég! Megtettem mindent amire csak gondolni tudtam…
Levadásztam minden démonom, látom te ugyanezt teszed

Oh, Szépen, szépen kérlek soha ne érezd
Hogy kevesebb vagy a kibaszottul tökéletesnél
Szépen, szépen kérlek, ha valaha valaha úgy érzed semmi sem vagy
Te kibaszottul tökéletes vagy nekem

Az egész világ szent, úgyhogy elviselem a félelmet
Az egyetlen dolog amit innom kell egy jéghideg sör
Oly király összhangban, és próbáljuk, próbáljuk, próbáljuk, de nem próbáljuk túl keményen és Ez csak az időm pazarlása
Abbahagytam a kritikák keresését, mert mindenhol ott vannak
Nem tetszik nekik a farmerom, nem értik a hajam
Kicseréljük önmagunkat, és ezt csináljuk mindig
Miért csináljuk ezt? Miért csinálom ezt?

Miért csinálod ezt..?

Igen, oh, oh baby, csini baby..!
Szépen, szépen kérlek soha ne érezd
Hogy kevesebb vagy a kibaszottul tökéletesnél
Szépen, szépen kérlek, ha valaha valaha úgy érzed semmi sem vagy
Te kibaszottul tökéletes vagy nekem
Tökéletes vagy, tökéletes vagy!
Szépen, szépen kérlek, ha valaha valaha úgy érzed semmi sem vagy
Te kibaszottul tökéletes vagy nekem…

2 megjegyzés:

  1. igen ez nagyon igaz miért akarjunk másoknak megfelelni a lényeg hogy yol érezzzük magunkat a bőrünkben még mindig yobb egy egyéniségnek lennni mint egy korrektor szájú generációbol kiléppet majomnak.

    VálaszTörlés
  2. ez google fordító? csak mert nem pont ezt jelenti a dalszöveg... mármint ez kb egy nyersfordítás...

    VálaszTörlés