2011. február 26., szombat

Lareine - Tsuki no Karyuto

(A Hold Vadásza)


A felhős ég olyan, akár egy festett kép
Elhalványul, ahogy kicsit elmosódik
Félbeszakítja a gondolataidat
A kéken izzó köd ragyog, meg tudom ragadni

Még ha nem is egy ölelés volt
Vágyódtam karcsú vállaid után
A valóság nem adott igaz meggyőződést
Csak néztelek, ahogy reszkettél

Azt mondtad, nem szakíthatunk újra
Lehunytam szemeim, engedve a csábításnak
Nem tudtam elkapni a remegő szívet

Ma éjjel a szerelem virága énekel
Fehér selymet visel
Egy elbűvölő pillangó táncol az égen
Reszket, reszket, reszket

Azt mondtad, nem szakíthatunk újra
Lehunytam szemeim, engedve a csábításnak
Nem tudtam elkapni a remegő szívet

A hervadó virágot megvilágítja a hold
Ahogy az arcokon nyugalom tükröződik
Egy nap, amíg újra mosolyogni fogsz majd
Örökké, örökké, örökké

Ma éjjel a szerelem virága énekel
Fehér selymet visel
Egy elbűvölő pillangó táncol az égen
Reszket, reszket, reszket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése