2011. február 17., csütörtök

HYDE - Horizon

A vágyam egy távoli délibáb, odaát
Sóvárgom utána megtört szívemből, és ez fáj

Ha át tudnál ölelni engem, mint egy bölcső
Nem lenne szükségem semmi másra

Amikor észrevettem a végtelen pusztaság fölött
Felszakadt emlékeim kiáltottak
Ragyogó szemek célozták meg az eget
Elégetem a vakító nyilakat, mindet az utolsóig

Ha nyugodt napok alatt találkozunk
Fel akarok ébredni és azt mondani, "Minden egy álom volt"

Azon töprengek, meddig vártam már rád?
Semmi sincs itt, csak a fájdalom

Szemeim szikráznak, és a nap ragyog
Olyan, mintha fagyott szívem égne
Ragyogó szemek célozták meg az eget
Elégetem a vakító nyilakat, mindet az utolsóig

Ez átszúrt engem…
Olyan türelmetlen, a szögesdrótot körbetekerem magam körül
Megragadom a holnapot, ami elcsábít engem

A látóhatárok megjelennek itt a szemeim előtt
A csönd hangja hív
De a szívem mélyén, egy távoli remény
Örökkön is túl az enyém

Ragyogó szemek célozták meg az eget
Elégetem a vakító nyilakat, egészen a legutolsóig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése