2011. február 17., csütörtök

HYDE - Countdown

(Visszaszámlálás)


Minden vágyban ölelkezve
Amíg a test, mit kívántál, felemésztődik
Gyorsan el kell szöknünk, vagy elvesztem a pillanatot
Hogy megmentselek téged a sötétségtől

Magasabbra akarok… belépni a fényébe
Maradj mellettem
Egy káprázatos világot mutatok
Lépjük túl
Nincs rá elég idő, amiben élsz?
13,12,11,10,9,8,7,6,5,4,3,2

Félünk minden tudástól
De még akarjuk folytatni
A csönd leszáll, és senki se veszi észre a visszaszámlálást
Ez az utolsó hívás!

Magasabbra akarok… belépni a fényébe
Maradj mellettem
Tépd le a páncélt, változtasd meg sorsunkat
Lépjük túl
Amíg végére nem ér a világ, amiben élsz?

Ott akarok lenni
Közelebb kerülni
Magasabbra akarok… belépni a fényébe

Maradj mellettem
Egy káprázatos világot mutatok
Lépjük túl
Túllépjük az időt, itt jön!

Maradj mellettem
Most áttörjük a határokat
A világ törékeny
Ez nem egy álom, amiben most élsz?
13,12,11,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése