2011. február 10., csütörtök

Alice Nine - Rainbows

Szivárványok

Éjfél, egyszínű táj
Egy színekben gazdag képre vágyom

A színek szétterülnek akár egy páva tollai
Körbe körbe járva, a varázslatos fény, a fantázia örvénye felé

Megfestem az eget, mintha elérnélek
Megrajzolom az évszázad show-ját, akár egy csoda
Dícsérve és felülmúlva a látóhatárt, újrafestem a sötétséget
A ringatózó, beterítő fényben, táncolni fogok veled

Ébredj, az álom, mely egy álomból ébreszt
Gyerünk, az éjjel kettői forradalom

Ha amit látsz az valóság, akkor minek azok a könnyek?
Zokogó szíved mögött éneklek

Hangom ringatom, mintha elérnélek
Felzendül a harang még hajnal előtt
Kész, Rajt, szárnyalni át az időn, át a sötétségen, most, repülj
Egy hatalmas virág mely lángolni látszik, kinyílik majd veled

Egy neon koktél, egy világ az üvegen át
Te és én társak vagyunk a bűnben, semmi másra nincs szükségünk

Megfestem az eget, mintha elérnélek
Megrajzolom az évszázad show-ját, akár egy csoda
Dícsérve és felülmúlva a látóhatárt, újrafestem a sötétséget
A ringatózó, beterítő fényben, táncolni fogok veled

A használt és eldobott profil
Az adott név nem volt más, mint " "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése