2011. február 11., péntek

Akira Yamaoka feat Mary Elizabeth McGlynn - Soldiers Orders (Silent Hill Homecoming)

Katonai Parancs

Jóval előttem kezdődött
Nem láttam közeledtét
A távolság, az ígéret
Az elszigeteltség állama

És legsötétebb rémálmomban
Dolgok, amiket elfeledtem
A válasz, fulladás, ez a fájdalom örökké fog tartani

Apám
Kötelessége
Parancsai
Fivérem
Az ígéret
Megszegése
Lázadás
Csalódás
Elmélkedés
Eszme
Az eltűnés
A kínzás
Az őrület
A bánat
Létezhet ez?
Vagy mégis mi?

Az árny kúszik előttem
Egy séta körödben
Védj meg
Javíts ki
Megkaptad parancsaid, katona

Zúgás fejemben
Néha hallom ahogy közelednek
Az erő
Hit
A gyűlölet amiben gyűlölök hinni

Hol vagyok?
Nem lehet
Ki vagy te?
Ismerlek
Te nem lehetsz
Vagy te lennél?
Ne harcolj velem!
Gyújts fel!
Ravaszom
Ujjad
Sötétséged
Tudom
Gyere tovább
Láttam
Értem!

Erőd a végéhez ért!

Jöttem, hogy megváltoztassam a parancsot
Kiképzésem tökéletes
Visszajöttem, megint
Ígéreted megszegted!
Ittam szent vized
Küldetésem szent!
Visszatértem.

Apám
Kötelessége
Parancsai
Fivérem
Az ígéret
Megszegése
Lázadás
Csalódás
Elmélkedés
Eszme
Az eltűnés
A kínzás
Az őrület
A bánat
Létezhet ez?

Erőd a végéhez ért!

Jöttem, hogy megváltoztassam a parancsot
Kiképzésem tökéletes
Visszajöttem, megint
Ígéreted megszegted!
Ittam szent vized
Küldetésem szent!
Visszatértem.

A gyűlölet amiben gyűlölök hinni
A gyűlölet amiben gyűlölök hinni
Nem láttam közeledtét
Nem láttam közeledtét

Megkaptad parancsaid, katona

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése