2011. január 21., péntek

Vidoll - Blue Star

Kék Csillag

(Örülök, hogy látlak) Te vagy a végzetem
(Így e dalt neked éneklem) Yeah, gyerünk szerezük meg a Kék Csillagot

Ha örökké veled maradhatnék, semmi másra nem vágynék
Hunyd le szemeid...megcsókolhatlak?

A százforintos bolt-os vázába téve egy csokor művirág között
Ah~csak egy igazi gyönyörű virág van
A virág nevétől megbabonázva, készítettem egy képet és elküldtem neked...

Válasz: ...nem is tudom, de ez egy gyönyörű virág...mostantól, kérlek ne állj meg sehol, gyere gyorsan

(Végül találkoztam veled) Fejemet törve
Az egyre növekvő nyugtalanság egy msolyban olvadt szét
Mióta éreztem szívdobbanásod
Örökké e mosollyal és édes arccal köszöntesz

Nem az ügyfelek szomorítanak el téged
Bár néha átnéznak rajtad
Ah~mintha egy üzenetet várnék tőled
A mobilom a párnám mellett virrasztja át az éjt

Gyerünk, hová menjünk? Kéz a kézben
A növekvő magányt töröljük el együtt
Mióta azt akarom, hogy érezd szívdobbanásom
Örökké, bár nem túl komoly, meg akarlak ölelni e karokkal

A kékesszürke fehér foltos égen pár átható meteor
(Látni akarlak)

(Örülök, hogy látlak)
(Így neked éneklem e dalt) Oh, gyerünk megszerezni
(Örülök, hogy látlak) Te vagy az én végzetem
(Így neked éneklem e dalt) Hunyd le szemeid-megcsókolhatlak?

Ma is késői a randevú
A szerelem, a szerelem sem bolondított belém
Mióta azt akarom, hogy érezd szívdobbanásom
Örökké, bár nem túl komoly, meg akarlak ölelni e karokkal
Hinni akarok benne...elhihetem?
Egy boldog szerelmes végzet
"Kék csillag(a virág)" gyerünk, szerezzük meg holnap mielőtt találkozunk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése