2011. január 7., péntek

One Ok Rock - Liar

Hazug

Mit akarsz tőlem? Csak hagyj egy kicsit levegőhöz jutni
Mit akarsz látni? Mi van a szemeid előtt?
Miben akarsz hinni? Még mindig semmi nem oldódott meg
Tartsd be szavaid amiket mondtál
Ez nem jó

Mik a kívánságaid? Mégis mit gondolsz, hogy feladod? Ez az egy vagy a többi!!! Még mindig nem értem
Mi ez az egész, nem tudom
Mellettem nevetsz

Hé hazug, hé hazug
Mit gondolsz tudsz nélkülem élni?
Hé hazug, hé hazug
Nem tudom mi hazugság és mi igaz?

Egy álomnak kell lennie annak amit látok
Akár a deja vu megint
Oly erősen próbálom megismerni a belsőd
Bámulom szemeid, hogy érezd
Bár át tudnék törni rajtad, de ez egy reménytelen álom
Oly hideg
Mellettem vagy, mosolyogsz

Hé hazug, hé hazug
Ez és minden hazugság
Már elég
Elfáradtam, elfáradtam
Mit gondolsz tudsz nélkülem élni?

Már semmi sem maradt, hogy vérezzen
A szívem nem bírja tovább

Hé hazug, hé hazug
Mit gondolsz tudsz nélkülem élni?
Hé hazug, hé hazug
Van még okod arra, hogy maradj?

2 megjegyzés: