2011. január 11., kedd

Lareine - Féerie~Fuan

(Bűvölet~Vágyakozás)

A köd, mi mélyen beburkol téged, felszáll
És az egész égen csillagok ragyognak
Egy átlátszó szél, elhomályosul amíg
Te és a felhők is áttetszővé váltok

Egy álom? Vagy te, akit magam előtt látok,
csak egy illúzió vagy?

Most azt kívánom, hogy mellettem legyél
És fehér színné válj
Olyan "fehérré", amit a többi szín nem törölhet ki
Csak rám nézz

Ah, úgy tűnik, a hullócsillagokkal sodródsz
A heves érzés is bizonytalansággá válik
Rám nézel, amint testem éppen lezuhan

Ragyogó, bár elhomályosul, azok a csillagok elhalványulnak...
Eltűnnek és megjelenik a szomorúság, ahogy az ég fénye is

Te, akit annyira szerettem, eltűnsz, ahogy a csillagok
Most nem fognak újra elválasztani tőled... tőled...

Elveszett az idő, amikor azt gondoltam, az illúzió jó dolog
Az memóriámból még ha el is tűnnek az emlékek rólad...

Ez adja az álmot, amit a hullócsillagtól kívántam
a mi álmunkat
Ezért örökre mellettem leszel...
örökre mellettem leszel...

"Bűvölet, oh..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése