2011. január 4., kedd

Hinder - All American Nightmare

(Gyerünk)
(Rémálom)
(Rock)

Tetőtől talpig feketébe öltözve,
három nyuszilány a Cadillac-em hátsó ülésén.
Velem ez egy jó kis történet lesz elmesélni;
lóvé, fű és segg az úton a pokolba.
Vigyázz, mit kívánsz, amikor álmodsz

Jó kislányokból rosszat, rosszakból még rosszabbat csinálok;
a jófiúk az utolsók, mert én mindig első vagyok;
Úgy érzem, egy diliházba való idióta vagyok;
a szomszéd lányt a sarok poklává teszem.
Piros-fehér-kék tetovált vagyok és nem érdekel;
Én vagyok az összes amerikai rémálom.

Ha el akarsz futni, tudok adni neked egy utat,
Én egy utazásra szóló jegy vagyok a sötétebb oldaladra.
És gyere velem, baby ne aludjunk.
De ne nézz engem egy álomnak.

Jó kislányokból rosszat, rosszakból még rosszabbat csinálok;
a jófiúk az utolsók, mert én mindig első vagyok;
Úgy érzem, egy diliházba való idióta vagyok;
a szomszéd lányt a sarok poklává teszem.
Piros-fehér-kék tetovált vagyok és nem érdekel;
Én vagyok az összes amerikai rémálom.

Megpróbálnak bezárni, és eldobni a kulcsot,
de soha nem fognak elnyomni egy olyan különcöt, mint én.
Kitaszított vagyok, füvezek, a sebességért élek,
és mindenem van, amit akarsz
de semmim sincs, amire szükséged lenne.

(tapadj rám baby)

(Oh)
Jó kislányokból rosszat, rosszakból még rosszabbat csinálok;
a jófiúk az utolsók, mert én mindig első vagyok;
Úgy érzem, egy diliházba való idióta vagyok;
a szomszéd lányt a sarok poklává teszem.
Piros-fehér-kék tetovált vagyok és nem érdekel;
Én vagyok az összes amerikai rémálom.
Én vagyok az összes amerikai rémálom
Én vagyok az összes amerikai rémálom
Nincs semmim, amire szükséged van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése