2011. január 28., péntek

The GazettE - Vermin

Féreg

Egy csapda a Fekete Szőrme Maszk alatt, az irányítása alá kerültem
A nyakam körüli kötél a határig feszül

Felidézem 1mm zavar nélkül a lógás áradó dühét

Nevet rajtam aki beveszi a hazugság minden apró részletét, azok a szemek teljesen zavarosak
Mikor észrevettem az árulás rondóját kimosott agyamban
Meddig vágtad el? A legrövidebb kötés Mutass pár választ, féreg
Ezenkívül, csak te nem látod a golyó nyomát 3 perccel később

Felidézem 1mm zavar nélkül a lógás áradó dühét

Tánc
Zuhanás...Mr. Féreg...Utolsó show
A mentális állapotom be lett húzva egy drága, könyörtelen őrjöngésbe
Korlátaim vesztettek és én most nevetek
Ha visszanézek a földön fekvő hullákat látok mindenfele
Szolgáld fel magad rendesen

Mikor hittem árulásodban
Távoli, mérhetetlenül nyugtalanító álom
Ami még most is elmémhez tapad, és nem hagy el
Mielőtt gátolna, széttöröm kezeimmel

Tánc
Zuhanás...Mr. Féreg...Utolsó show
A mentális állapotom be lett húzva egy drága, könyörtelen őrjöngésbe
Korlátaim vesztettek és én most nevetek
Ha visszanézek a földön fekvő hullákat látok mindenfele

A visszataszító rovarok, akik nem éreznek bűntudatot, rögtön szét lesznek taposva

Viszlát Mr. Féreg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése