2011. január 21., péntek

The GazettE - Cockroach

Csótány

Szemét bűz
Mély, iszapos talajon lépkedek idegen tollakat viselve
"Vonzó" vagyok?
Az "ok nélküli" akció illik hozzám, nem igaz?
Ez csodás
Élő, elrontott, kiba' kétkedő vagyok

Természetesen születő alja nép
Természetesen születő hitvány fickó
Természetesen születő lázadó szellem
Ez olyan jó, mint a rohadt narancs

Kinyújtom karom és egy távoli falat bámulok
Látod ezt a fejedre célzó csövet?
Most e kézzel egy szabad csótányt egyszer
Látod ezt a csövet mely fejedre céloz?
Én láttam. A jövőben mikor a földre zuhantál

Hinni akarom, hogy elérhetem ha eléggé kinyújtom karom

Természetesen születő alja nép
Természetesen születő hitvány fickó
Természetesen születő lázadó szellem
Ez olyan jó, mint a rohadt narancs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése