2011. január 29., szombat

The GazettE - Bath Room

Miért nem tudok aludni? Magával ragadott a csend.
Kiborít, hogy megint magamhoz beszélek egy dohos szobában.
Miért nem tudok aludni? Mert láttalak.
Lenézel a nedves padlóra. Lehajtod fejed míg alszol.

Szembesülve a valósággal, nem akartam tudni.
Rajongva nézek rád, szótlanul és még pislogni is elfelejtek.

El akarok aludni, érezni az ébredéstől való félelmet.
El akarok felejteni mindent. Ez önző ostobaság.
Szólítalak. Beleőrülök a csöndbe.
Kiáltok míg tartom vékony vállad. Ez túl esendő volt a melegséggel.

Magával ragadott az érdektelen valóság.
Rájöttem, hogy ez még nálam s jelentéktelenebb volt.
Elfojtom könnyeimet.

A hang mögöttem folytatódott.
Az ok nem volt fontos.
Csak te nézel oly szomorúan előttem.
Annyira gyűlölöm magam, mert semmit sem tehettem érted.

Elmondom, honnan jött a nevem. Tudnál ilyen lenni nélkülem?
Igen, számomra te vagy az első és utolsó "anya".
Gyengéden felrajzoltalak mély vörössel a fehér falra.
Közelebb hajoltam a még meleg orcákhoz. Csak gyengéden mosolyogtam.
Egy kövér könnycsepp megtelt veled. És úgy éreztem eggyé válhatunk.
Mikor a szemhéjak lecsukódnak és a melegség eltűnt. Melletted vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése