2011. január 31., hétfő

Framing Hanley - Fool With Dreams

Egy gyémánt vagy, még mindig nem tudom, hogy találtam rád
De most velem vagy, és soha nem engedlek el
Ha a szíved egy kis változásra vár
Akkor az enyémnek van értelme

Csak maradj csendben, lélegezz mélyen, lélegezz ki, lélegezz lassan
Ne szólj semmit, hagyd a szemeidet beszélni, és ők elmondják majd neked

Egy bolond vagyok álmokkal, és nem nagy dolgokkal
Ígérem mindaz leszek, amit akarsz, ne lépj túl rajtam
Adj még egy napot, ne dodj el mindent
Jól leszünk, majd látod, csak ne lépj túl rajtam

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem félek
Nos, ’hogy a pokolba csináljam’ ahogy ők mondják, és lépjek?
Ehhez egy használati utasítás kellene
Ha igen, akkor körülnézek

Csak maradj csendben, lélegezz mélyen, lélegezz ki, lélegezz lassan
Ne szólj semmit, hagyd a szemeidet beszélni, és ők elmondják majd neked

Egy bolond vagyok álmokkal, és nem nagy dolgokkal
Ígérem mindaz leszek, amit akarsz, ne lépj túl rajtam
Adj még egy napot, ne dodj el mindent
Jól leszünk, majd látod, csak ne lépj túl rajtam
Ne lépj túl rajtam

Tudom, hogy legbelül megrémültél baby, ezért olyan
Nehéz elrejteni, nem megyek sehová
Nem megyek sehvá

Egy bolond vagyok álmokkal, és nem nagy dolgokkal
Ígérem mindaz leszek, amit akarsz, ne lépj túl rajtam
Adj még egy napot, ne dodj el mindent
Jól leszünk, majd látod, majd látod, majd látod

Egy bolond vagyok álmokkal, és nem nagy dolgokkal
Ígérem mindaz leszek, amit akarsz, ne lépj túl rajtam
Adj még egy napot, ne dodj el mindent
Jól leszünk, majd látod, csak ne lépj túl rajtam

Ne add fel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése