2011. január 30., vasárnap

Emilie Autumn - Gothic Lolita


Gothic Lolita

Hány éves vagy?
Öregebb vagyok mint te valaha is leszel
Halott vagyok már évezredek óta
És mindössze egy-két évet életem
Nem bánom azt mondani
Hogy z életemnek a te kezed vetett véget
Az a fajta gyilkosság ahol senki se hal meg
De nem várom, hogy megértd
Hívtuk a keresést
És megtaláltuk őt!

Ha Lolita vagyok
Akkor te pedig bűnöző
Akit talán megöl majd
A kislányok hadserege.
Nem tartóztatnak le
A világ nem utál meg
Soha nem tettél semmit
Amit egy ember ne tenne meg.
Egy Gothikus Lolita vagyok
És te pedig egy bűnöző
Ez nem legális
Csak egy halott kislány vagyok
De a fodrok, és csipkék
És a mézédes arcok
A te kezed rendezte
Így, ez az én hibám?
Nem, gothic lolita

Köszönöm kedves, lovagok
Te tettél azzá ami most vagyok
Egy csomó törött idegszál
Az ajkaim tele szavakkal, amiket még mindig félek kimondani
Nem bánom elmondani neked
Már elég idős vagyok a szerelemhez
Egyszerűen nem tudnám elkezdeni ha
Az aranyos életem függne tőle
És a vicces dolgoktól, amik azzá tetszik
Hívtam a keresőket
Megtaláltuk őt.



Ha Lolita vagyok
Akkor te pedig bűnöző
Akit talán megöl majd
A kislányok hadserege.
Nem tartóztatnak le
A világ nem utál meg
Soha nem tettél semmit
Amit egy ember ne tenne meg.
Egy Gothikus Lolita vagyok
És te pedig egy bűnöző
Ez nem legális
Csak egy halott kislány vagyok
De a fodrok, és csipkék
És a mézédes arcok
A te kezed rendezte
Így, ez az én hibám?

Nem, gothic lolita
Én vagyok a cukrod
Én vagyok a krémed
Én vagyok az anti-amerikai álmod

Én vagyok a cukrod
Én vagyok a krémed
Én vagyok az anti-amerikai álmod
Most üvölts!

Ha Lolita vagyok
Akkor te pedig bűnöző
Akit talán megöl majd
A kislányok hadserege.
Nem tartóztatnak le
A világ nem utál meg
Soha nem tettél semmit
Amit egy ember ne tenne meg.
Egy Gothikus Lolita vagyok
És te pedig egy bűnöző
Ez nem legális
Csak egy halott kislány vagyok
De a fodrok, és csipkék
És a mézédes arcok
A te kezed rendezte
Így, ez az én hibám?
Nem, gothic lolita

Zavii's komment:
Tudom, Emilie nem Jrock. De nekem nagyon bejön az a gothikus-viktoriánus-punk stílusa. Meg az elektromos hegedű. *w* Nekem is kéne egy... Egy kicsit talán furcsa lehet első hallásra, de szerintem egy próbát megér ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése