2010. december 5., vasárnap

Luna Sea - Love Song

Még mindig nem hiszem el, hogy nem vagyok többé egyedül
Nem láttam önmagamat, amíg meg nem ismertelek
Egyedül sétáltam, és nem vettem észre a vakító fényt előttem
Megijedtem attól, hogy a karjaimban tarthatlak

Hiányzol, a szemeid
Szeretlek, eláraszt

Végigharcolom az életem, harcból és sérelmekből áll az élet
Ezekben hittem addig a napig, amikor megismertelek
Még ha meg is sérültünk az úton, szerelmünk erős maradt
Tovább akarom ölelni ezt az álmot, ez még nem a vége, de

Hiányzol
Tudom, hogy egy nap
Szeretlek, sebed majd begyógyul

Annyira hiányzol
Szerelmes Dal, Együtt
Tehát soha nem engedlek el

Tovább akarom hinni, hogy nem vagyok többé egyedül
Ha valaha hiányzok neked, csak öleld gyengéden szívedre ezt a dalt

Hiányzol
Újra boldoggá tesszük ezt az álmot
Szeretlek... egy nap

Ezért el akarom mondani
Szerelmes Dal, Együtt
Ott akarok lenni melletted
Igen, még mindig szeretlek
Szerelmes Dal, Együtt
És nem, soha nem feledlek el... és a szerelmedet

Szeressünk, szüntelen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése