2010. december 5., vasárnap

Luna Sea - I for You

(Én neked)

Hé, az igazság az, hogy valaki azt mondta, nem szerethetek bárkit
Végre rájöttem a találkozásunk fontosságára, ideges vagy

Ha azért találkoztunk, hogy megsebezzük egymást, ez túl szomorú

El akarok mondani neked valamit szívemből...
Csak az igaz oldaladat keresem

Még mindig kínosan mosolyogsz
Még mindig illik hozzád a szomorúság

Ha arra születtem, hogy találkozzunk,
vajon tudok változtatni?...

El akarok mondani neked valamit szívemből...
Túl sokat bántottak, de pontos leszek
Szívemből szeretlek
Ki akarom törölni az összes rád zúduló fájdalmat
Én neked

El akarok mondani neked valamit szívemből...
Ha örökké csak a mosolyodat nézhetném

Szívemből szeretlek
Össze akarom gyűjteni az összes fényt neked
Én neked

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése