2010. december 5., vasárnap

Luna Sea - Desire

(Vágy)

Miért repül az idő? Miért vagyok szerelmes?
Olyan ijesztő, majdnem elvesztem az eszem
Amikor előtted állok, miért nem tudom azt tenni, amit akarok?
Elfogva érzem magam

Ismerem a jövőt
Nem vagyok elégedett
Amíg meg nem ismerlek téged

Az idő újjászületik, a sivár utca üvölt
Meg akarlak védeni

Ismerem a jövőt
Nem vagyok elégedett
Ha nem vagy itt

Őrjöngve ki akar törni a mellkasomból
Szívemet elragadják
Nem félek még attól sem, hogy hevesen és mélyen megsebeznek
Nem számít, mennyire törik össze a szívemet
Ha darabokra is törlek téged
Arra késztet, hogy erősen és szencedélyesen öleljelek
Mindenedet

Volt olyan szerelmen, ahol az érintés is belevésődött az éjszakába
Szerelmem árnyékai

Őrjöngve ki akar törni a mellkasomból
Szívemet elragadják
Nem félek még attól sem, hogy elszomorítanak
Nem számít, mennyire törik össze a szívemet
Ha darabokra is törlek téged
Annyira heves, lélegezni is lehetetlen
Most csókolj

Kérlek, ölelj erősen
A múltad és bánatod
Nem áll meg, senki sem tudja megállítani

Miért repül az idő? Miért vagyok szerelmes?
Olyan ijesztő, majdnem elvesztem az eszem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése