2010. december 27., hétfő

Lareine - Tenshi ni Koishita Shoujo no Yume

(Álom a lányról, aki angyalt szeretett)

A hó angyalai eltévedtek a téli városban
Te is ilyen szereplő voltál? ragyogtál

Az összekulcsolt kezekben
Megvédjük az egyszerű fényt

Ha hallottam volna "nem találkozhatunk", akkor nem reménykedek
Most mindezért téged hibáztatlak
Nem találkozhattam az angyallal, megértem, de
Ah... te és ez a város, csak egy álom volt?
Ostobán vesztegelek ebben a fájdalomban

A téli ég ragyog, mikor valaki csillaggá változik
A végzet fonala összeköti a szíveket, együtt rajzolják a csillagképeket

Jobb így, hogy szakítottunk
Ha elrepülsz, akár a hó

Ha hallottam volna "nem találkozhatunk", akkor nem reménykedek
Most mindezért téged hibáztatlak
A szeretett hideg eltűnik
Ah... táncolni az éjjeli égen, ahogy te
Bárcsak visszatérhetnék azokhoz a csillagokhoz

Mikor az emberek alszanak, az angyalok unatkoznak
Fehér tollakkal borítják be a várost
Nem ismerhettem meg az angyalt, megértem, de
Ah... táncolni az éjjeli égen, ahogy te
Bárcsak ugyanazzá a csillaggá válnék

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése