2010. december 29., szerda

The GazettE - Shiikureta haru kawarenu Haru

Egy  eszköz volnék? Ezt kérdezem magamtól amíg az esőben rajzolok
Ha nem lenne semmi szeretet a szívben, hogyan tudnám mindezt visszafizetni neked?

A létezés értelme az amiért képes voltam megkötni magamat
A boldog jövő rám vár. Vajon érdemes ezt választani?

Kócos a hajam, és megfulladok a férfiak illatától,
amikor számolom a sebeimet amivel játszottál és amik végül a gyötrelmemmé váltak.

Lehetetlen megmenekülni a bánattal teli mocskomból
Senki se fog többé szeretni engem .

Amióta, amióta elváltunk.. Amióta, amióta elváltunk
Az élet mintha pofán vágott volna
Szeretettel mondom, azt hogy viszlát kedvesem.
Valahogy kérlek bocsásd meg nekem a fájdalmat amit éreztél amikor először elhagytalak.

Valaki kérem mentsen meg...  ha a dolgok így maradnak...
 teljen meg fogok fagyni.
Valaki kérem mentsen meg... valaki kérem mentsen meg,


Rázkódni, mint aki megijedt  mint egy egy rémült gyerek...
Kiüvöltöttem mindent magamból

Amióta, amióta elváltunk.. Amióta, amióta elváltunk
Az élet mintha pofán vágott volna
Szeretettel mondom, azt hogy viszlát kedvesem.
Valahogy kérlek bocsásd meg nekem a fájdalmat amit éreztél amikor először elhagytalak.

Szeretettel mondom, azt hogy viszlát kedvesem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése