2010. november 23., kedd

-OZ- - Detox

A régi sebet kötés veszi körbe
Átláttál az elme apró belsején
Korlát... vigasz
Korlát... megbánás

Kint a háztető, amit választottál
Hirtelen véget vetni a halott világnak
Korlát... vigasz
Korlát... megbánás

Repülj örökké, Repülj örökké
Repülj a jövőd felé, maradj fagyott
Ezektől a kezektől, ezektől a szemektől
Menthetetlen vagyok, számmal érintem fájdalmad

A régi sebet kötés veszi körbe
Átláttál az elme apró belsején
Korlát... vigasz
Korlát... megbánás

Kint a háztető, amit választottál
Hirtelen véget vetni a halott világnak
Korlát... vigasz
Korlát... megbánás

Repülj örökké, Repülj örökké
Repülj a jövőd felé, fagyosan
Ezektől a kezektől, ezektől a szemektől
Menthetetlen vagyok, számmal érintem fájdalmad

Repülj örökké
A szerelem bizonyítéka, amit vágtam neked
Lassanként
Téged eltorzítottak

Repülj örökké
A méreg, mit kiöntöttem, feltörölték
A létezésemmel...
A végeddel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése