2010. november 1., hétfő

Lareine - Metamorphose

(Átváltozás)

Egy véletlen találkozás a városban
fehéren világított, majdnem csillogott
Megsérült az időtől, mialatt szerethetnénk
kiszínezve a feláldozás szerelmével

Ez nem azt jelenti, hogy elhidegültem tőled
de akkor, abban a pillanatban nem téged választottalak
Mindig csak a bizonytalanságot éreztem
csupán gyengédséget adtál nekem
ezért esetlennek éreztem magam

Megbántottak, megbántottak, és sírsz
csak teher lettél számomra
Újra és újra elrejted, és végre megértettem
miért vagyok összezavarodva
Könnyek folytak

Egy véletlen találkozás a városban
fehéren világított, majdnem csillogott
Megsérült az időtől, mialatt szerethetnénk
kiszínezve a feláldozás szerelmével

Ne haragudj, csak egy álmot látok
amiben mellettem voltál

Nem vettem észre, nem vettem észre, hogy
még mindig mélyen sebzett vagy
Újra és újra elrejted, és végre megértettem
miért vagyok összezavarodva
Könnyek folytak

Egy véletlen találkozás a városban
fehéren világított, majdnem csillogott
Megsérült az időtől, mialatt szerethetnénk
kiszínezve a feláldozás szerelmével

Ő egész idő alatt szerelmes volt belém
oly sok könny hullott
Az igazság, hogy a virágok kinyílnak a pillanatban
Mosolygós arcodat akarom látni

Megsérültél a szerelem miatt
Elvesztettelek, hogy virágok nyíljanak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése