2010. november 1., hétfő

Lareine - Fuyu Tokyo

(Tél Tokióban)

Miért nem érinted meg a szívemet?
Mert ez olyan érzelmes éjszaka
A téli Tokióban

"Van valaki, akibe szerelmes vagyok"
nem tudtam hinni a szavaidnak
Mosolyt erőltettem
de nem hatott a fájdalmad miatt

Miért nem érinted meg a szívemet?
Mert ez olyan érzelmes éjszaka
Egy sóhaj végigfut a tenyértől
Szomorú szemekkel néztél rám
és hirtelen könnyekben törtél ki

Egy virág nyílt Tokióban
a hópelyhekben és könnyeidben
Kire gondoltál?
Fagyos voltál, amíg sebed be nem gógyult
Átöleltem, átöleltem egy testet, ami megfázott

Csak megnyugtatlak téged
a szerelmem
most darabokra tört

Miért nem érinted meg a szívemet?
Mert ez olyan érzelmes éjszaka
Egy fehér sóhaj eltűnt a szélben
Vöröslő szemekkel mosolyogtál rám
és én átöleltelek

Egy virág nyílt Tokióban
a hópelyhekben és könnyeidben
Kire gondoltál?
Fagyos voltál, amíg sebed be nem gógyult
Átöleltem, átöleltem egy testet, ami megfázott

Ez a szerelem valóra válik, és megértem,
hogy szereted őt, nincs visszaút
Szeretném elragadni
az emlékeket rólad
Szerelmes voltam? Szerettem?
Megtörtnek érzem magam

Minden szerelem beteljesült
Örökké megvédelek
A szomorú pillanatokban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése