2010. november 1., hétfő

Lareine - Billet ~Osanaki Natsu no Binsen~

A levél, mit neked írtam, ahogy sírtam
Elért valakihez egy szerelmes levél

Az egyoldalú szerelem, ami elsüllyedt nyugaton
megfesti mostani érzelmeimet
Valahogy, az árnyékom bennem rejtőzik
És elmenekül a messzeségbe

Az üvegszerelem, amit el kellett volna felednem
Egy álom, miben utánad futottam
A nyári szellő már elvonult
Maga mögött hagyott engem

A tovaúszó felhők vissza fognak térni másodszorra is?
Egy fájdalom, mint tengernyi búcsú

A levél, mit neked írtam, ahogy sírtam
Elért valakihez egy szerelmes levél
Az érzéseim irántad, ki elhagyott
Elért valakihez egy szerelmes levél

Miért mutat nekem a szél
Ilyen fajta álmot?
Nem tudom, mit tehetnék... csak gyűjteni tudom őket

A levél, mit neked írtam, ahogy sírtam
Elért valakihez egy szerelmes levél
Virágok nyílnak ebben az elhagyatott álomban
Elért valakihez egy szerelmes levél

A levél, mit neked írtam, ahogy sírtam
Elért valakihez egy szerelmes levél
Elért valakihez egy szerelmes levél

Láttam, egy álmot a titokzatos lányról
Ha az a lány te vagy
Még álmomban, és ébren is
Utánad szaladok
Kössük meg itt a büszkeséget, és a virágok fájdalmát
Melyek nem hervadnak el

Elért valakihez egy szerelmes levél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése