2010. november 9., kedd

D'espairsRay - Tatoeba kimi ga Shindara

(Ha például meghalnál)

Isten szenvedő világának bolond gyermekei
erőtlen testükkel szeretik és gyilkolják egymást
Ha belefulladsz ebbe a világba, elmondok valamit
vágyak örvénylenek itt...

Ez az út az. Meguntam a világot...
Ha el tudnék repülni az összes fájdalomtól...
Ez az út az. Meguntam a világot...
Elsorvadok és meghalok... kitépik szárnyam és karjaim...

Ez az út az. Meguntam a világot...
Segítségért kiáltok a sötétségben...
Ez az út az. Meguntam a világot...
Elsorvadok és meghalok... kitépik szárnyam és karjaim...

Szabadságot akarok... Szabadságot akarsz...

Ez az út az. Meguntam a világot...
Ezt a világot szabályok korlátozzák... törd össze! törd össze!
Ez az út az. Meguntam a világot...
Elsorvadok és meghalok... kitépik szárnyam és karjaim...

Szabadságot akarok... Szabadságot akarsz...

Megmutatom neked, hogy értelmed eltorzult addig a pontig,
ahol nem érzed a csalódás bánatát többé
Ha például meghalnál, mit kívánnál?
Ki miatt tennéd? Szeretnél újjászületni...?

Szabadságot akarok... Szabadságot akarsz...

Isten szenvedő világának bolond gyermekei
erőtlen testükkel szeretik és gyilkolják egymást
Ha belefulladsz ebbe a világba, elmondok valamit
vágyak örvénylenek itt...
"Itt nincs mi után vágyakozni..."

Szabadságot akarok... Szabadságot akarsz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése