2010. november 2., kedd

D'espairsRay - Hollow

(Üres)

Körbetekert egy szobában, mit a lemenő nap ragyogott be
Fékezz, kérlek rá, majd ha berozsdásodok
Mit rabolnak az áldozatért manapság?
Fáradt mellkasomat hirtelen átszúrják, hol a fájdalom?
Üres...

A kiéhezett világ a vadon felé táncol
Egy nap nevetni fogok, mikor a reményeim hazugsággá válnak
Édes vágyak rajzanak, pont mint a hangyák
Bizonyára míg éltem, meg is haltam
Üres... fürdess gúnykacajban, nevess csak
Üres... köpd rám nyálad, nevess csak

Lalala... leszakadt büszkeségem remeg, akár egy kísértet
Lalala... furcsán hülye vagyok, miért vesztem el tökéletességem?

Ellenszenves hangok, fürdess meg kritikáddal
addig, míg nem érzem a fájdalmat, esetlen vagyok, rendben
Összetört boldogságom elhalványul az ok alatt
eltűnt, teljesen szenvedésbe merült

Üres... fürdess gúnykacajban, nevess csak
Üres... köpd rám nyálad, nevess csak

Lalala... bemocskolva sáros, erőtlen hússal és vérrel
Lalala... furcsán hülye vagyok, miért vesztem el tökéletességem?

Elvesztem az összes fényt... belefulladok a kapzsiságba

Lalala... Kiengedem képzeleteim és a valóságot, körbe-körbe
Lalala... furcsán hülye vagyok, még a sorsok is szétszakadnak
Üres... ha elhalványulok, ki akarok törni innen...
Üres... ha elhalványulok, törjünk ki innen együtt...

Látni akarom a kék eget,
Kezemmel meghúzom a ravaszt elborult agyamnak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése