2010. november 22., hétfő

D'espairsRay - Falling

(Zuhanás)

Elzártam szemeim elől a vakító fényt
és te váratlanul attól a naptól nevettél
Az elnyomott szomorúság újra elkezd túlcsordulni
A múltnak még mindig élénk színei vannak

Egyedül futottam keresztül az áramló évszakokon
Ha visszamennék, megint rád gondolnék

Minden nap tovább sorvadok
Alvás nélkül megyek találkozni a következő nappal
Bemocskolom a tisztaságot, imádkozok
az ég alatt... "Így önmagad lehetsz"

Egyedül futottam keresztül az áramló évszakokon
Az álmom most még messze van
[kizuhanok, kiáltok, lezuhanok arra a helyre]
Fájdalmassá válik...
[kizuhanok, kiáltok, lezuhanok arra a helyre]
Érzem ezt a fájdalmat

Azt gondolod, hogy engem nem érdekel
de nem ismered a lelkemet...

Egyedül futottam keresztül az áramló évszakokon
Még mindig ott van szívem legmélyén a hátrahagyott árnyékod
[kizuhanok, kiáltok, lezuhanok arra a helyre]
Ez olyan szomorú...
[kizuhanok, kiáltok, lezuhanok arra a helyre]
Érzem ezt a fájdalmat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése