2010. november 2., kedd

D'espairsRay - BORN

(Születés)

Miért... a kellemetlen hang
Élet... és vágy egyesül a korlátozó gyengeséggel
Miért... azok az érzések
Halál... elnyel a sötétség, ez megnyugtat

Az élet értelmetlensége, és a szégyen elfeledett napja
Ki akarom törölni mindet... a gyengeséggel együtt "visszhangzik"...

Meg akartam törni az elmém... Újra megszülettem
Egy áldozat, ami oszlásnak indult
Mindet kiengedem... újra ott van mindenhol...
Isten hozott... nincs miért aggódni...

Miért... elkopott ajkamba harapok
Élet... az ingerültség felhasítja a bőrt
Miért... nincs megállás
Halál... a lüktetés, a kiszivárgó utálatos érzelmek

A vállaim anélkül is remegnek, hogy belépnék a tisztítótűzbe
Az élet közönye kifejezetten élesen "visszhangzik"

Meg akartam törni az elmém... Újra megszülettem
a gyengeség hamuvá válik
Mindet kiengedem... újra ott van mindenhol...
Isten hozott... nincs miért aggódni...
Meg akartam törni az elmém... Újra megszülettél
a hangok egyre hangosabbak
Csak annyit kell tenned, hogy követsz engem
Isten hozott... nincs miért aggódni...

"Az életnek nincs jelentése" csak fecsegsz össze-vissza
valahol még mindig keresed, de elfogtak...
Lehetetlen fényt gyújtani a lezárt alvilágban
Megint kíváncsi vagy a halálra...

Meg akartam törni az elmém... Újra megszülettem
Nem félek semmitől
Mindet kiengedem... újra ott van mindenhol...
Isten hozott... nincs miért aggódni...
Meg akartam törni az elmém... Újra megszülettél
a szerelmem túlcsordul benned
Csak annyit kell tenned, hogy követsz engem
Utolsó szavaim hozzád... ugyanazoktól a sebektől szenvedünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése