2010. október 6., szerda

LM.C - Sentimental Piggy Romance

Hello - Elő a térképpel, hisz az idő csodás. Jóreggelt, pitypang!
Mily hosszan - Bámultam keresztül a mezőn nem törődve az idővel, mikor megláttam őt.
Hey ho! (ho!) Egy olyan szégyenlős lánynak mint én, nem maradt más mint a távolról csodálás.
Mondd ho! (ho!) Ha csak szívemben kiáltok, nem fog megfordulni.
Hátulról nézve, ahogy sétál, ahogy rázza a sörényét,
Még most is, szívem lángba borul.
Oh...
Ez a szerelem valószínűleg nem teljesülhet be. Még csak a közelébe se tudok kerülni.
Mert ilyen duci lányként amilyen vagyok, megenne engem.
Tudom...Olyan büszkének tűnik sörényével, és ordításával ami áthalad a dzsungelen.
Miért nem...Miért találkoztunk egyáltalán mi ketten?
Még akkor is ha ennyire mások vagyunk.
Körülöttem mindenki ellenzi, azt mondják 'nem kéne'.
De, szemeimmel, nem látok többé semmi mást.
Ah...
E szerelem sosem ér véget. Nem érdekel ha ez egy szerelem mely sosem teljesülhet be.
Ha nincs baja a duci lánnyal aki vagyok,
Nem érdekel ha felfal.
Aaaaaaaaaaaaah&#˘!$ߣ¤Đđ@!?!!!!! Észrevett.
Felém rohan...de nem! Nem! Nem! Én nem vagyok képes erre.
Szerelmem "A malacok talán repülhetnek" Gyorsan el kell rohannom.
Mert mingyárt felfal.
("A malacok talán repülhetnek!")

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése