2010. október 6., szerda

KOKIA - Tenshi

(Angyalok)

Leszálló angyalokra ébredtem,
Ha elvesztenék szárnyaikat milyenek lennének?
Még ha rejtve vannak előtted, akkor is hallhatod szívdobogásukat,
Ami szerelembe ejti az embereket.
Elvesztettem ami bántotta szívem,
Ez szerelmünk tesztje.
Érzések amiket képtelen vagyok szavakba önteni követik orcádat.
Ma csak hozzád akarok simulni és kitalálni kik ők.
Ez a megformált világ oly múlandó.
Elvesztetted az igazság meglátásának képességét.
De én hinni akarok és választani.
Angyalok jelei hullanak ránk.
Mi pótolhatatlan? Én tudom mi az.
De az érzések amiket képtelen vagyok szavakba önteni követik orcádat.
Ma csak hozzád akarok simulni és kitalálni kik ők.
Érzések amiket képtelen vagyok szavakba önteni követik orcádat.
Ma csak hozzád akarok simulni és kitalálni kik ők.
Érzések amiket képtelen vagyok szavakba önteni követik orcádat.
Mi pótolhatatlan? Én tudom mi az.
De az érzések amiket képtelen vagyok szavakba önteni követik orcádat.
Leszálló angyalokra ébredtem,
Ezt a Földet választották.
Pusztán a jövőnk kedvéért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése