2010. október 31., vasárnap

KOKIA - Pinku no Zou

Rózsaszín elefánt

Rózsaszín elefánt
Rózsaszín elefánt, paoon paoon
Én egy rózsaszín elefánt vagyok, paoon paoon
Egy reggel arra ébredtem,
Hogy rózsaszín elefánttá változtam.
Hé, miért történt?
A testem könnyebb, mint gondoltam, túl könnyű.
Van erről egy elméletem.
Azt gondolom, hogy majd megyek és köszönök mindenkinek mint elefánt,
Egy masnit kötök vicces farkam köré.
És szerelésem kész is.
Mindenki elcsodálkozik könnyűségemen,
És lépéseim nagyszerűségén.
Most az utcák életre kelnek,
Gyerünk, mindenki járja az elefánt táncot!
Oké, mindenki, mindenki együtt! Oké, mindenki, mindenki együtt!
Könnyebb vagyok mint amilyennek tűnök, ne feledd,
Könnyebb vagyok mint amilyennek tűnök, ne feledd.
Rózsaszín elefánt, paoon paoon
Én egy rózsaszín elefánt vagyok, paoon paoon
"Anyu, ez egy rózsaszín elefánt!"
Könnyebb vagyok mint amilyennek tűnök, ne feledd,
Könnyebb vagyok mint amilyennek tűnök, ne feledd.
Rózsaszín elefánt, Rózsaszín elefánt, Rózsaszín elefánt, Rózsaszín elefánt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése