2010. október 6., szerda

Girugamesh - Shizumu Kako

(Süllyedő múlt)

Hazudnék ha azt mondanám semmit sem bántam meg.
Lassan megöltem szívem mialatt találkoztam veled...
Gyűlöltem magam, azt gondoltam ronda vagyok.
De csak te voltál túl kedves...
Felébredtem, átadtam magam a magánynak.
Még keserűség és irigység övezi a múltat.
És most megtanultam...hogyan blöfföljek egy kicsit.
De most már túl késő,
Mikor megfordulok,
Te nem vagy itt többé...
Tovább...
Kiszabadulok a szorító kötelekből
Tovább...
Gyerünk...
Még nem tudom mit fogok elhagyni,
És mit fogok elhajítani,
De ezt a szerelmet örökké szívemben őrzöm.
Találkozni veled és látni téged,
Úgy érzem ez magával ragad...
Mit jelent igazából bántani egymást?
Kutatva valami után, indulva valami felé,
Kezeimben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése