2010. október 22., péntek

The GazettE - Ito

(Fonál)

Kapcsolatunk kezdetétől fogva,
Olyan mintha másfél éve vált volna ilyenné...
Megvannak a magunk vitái, és szóba került már a szakítás.
Az idő amit együtt töltünk
Lassan
Fokozatosan
Csökken.
Tiszteletünk egymás felé
Megváltozott.
Az egyetlen aki őrizte ragyogó mosolyod
Én voltam.
Próbáltam felejteni.
Érzéseim irántad
Valahogy úgy tűnik végül
Felismertem őket.
Sok időbe telt, nem igaz?
Mindig egyedül voltál
Sírtál, nem igaz?
Sajnálom.
Minden amit mutattam csak magányos gondolatok voltak.
Június 8, egy makulátlan nap
Ma van a szülinapod.
Volt egy aprócska torta
És te, mint egy gyerek örvendeztél.
Minden
Telve volt
Telve volt
Telve volt boldogsággal.
Nem számít hány év
Örökké így fogok emlékezni.
Az egyetlen aki lerombolta mosolyod
Én voltam.
Meg akartalak érteni
Jobban mint ahogy bárki képes lett volna rá.
A tengerparton ahol sétáltunk
Most csak egy ember lábnyomai vannak.
A szív ami csak előttük zárult be
Akkor amikor láthatatlan, messze van.
Amire én emlékszem
Semmi más, csak a jó dolgok.
Mikor ezekre gondolok, boldog vagyok.
Bár minden és minden más nehézkes volt
Találkoztam veled.
Ezért, igazán boldog vagyok.
Vissza akarok térni arra a nyárra, mikor veled, akit elvesztettem, együtt voltam...
Vissza akarok térni arra a nyárra, mikor veled, akit elvesztettem, együtt voltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése