2010. szeptember 10., péntek

the GazettE - Red

(Vörös)

Minél jobban ismerlek
Annál inkább nem értelek
Még soha nem láttam ehhez a „vörös húrhoz” hasonlót
Azért mert én nem tudok nem hinni benned
Tarts meg, habár tudom, ez csak egy hazugság.
Nem fogom eltitkolni a fuldokló szívemet
Megfulladok ajkaid közt
Elégedett leszek a kedvességeddel
Nem mehetek vissza most sem

Reszketek az esőben, ami esni kezdett
Az esernyő nélkül
Azért mert félek a magánytól

Akarlak

Még soha nem láttam ehhez a „vörös húrhoz” hasonlót
Azért mert nem tudok nem vágyni rád
Tarts meg
Habár tudom, ez hazugság
Nem fogom eltitkolni a fuldokló szívemet
Megfulladok ajkaid közt
Elégedett leszek a kedvességeddel
Nem mehetek vissza most sem

Bólintottam a szavaidra amik keveredtek egy sóhajjal
„Megint képesek leszünk nevetni a saját különbségeinken

Hinni akarok ebben

Még soha nem láttam ehhez a „vörös húrhoz” hasonlót
Azért mert én nem tudok nem hinni benned
Ha mindent feladunk vége lesz
Minden bizonnyal örökre

Ha azt mondják semmi se biztos
Megesküdhetünk akár a holnapra is
Tarts meg
Habár tudom, ez hazugság
Nem fogom eltitkolni a fuldokló szívemet
Megfulladok ajkaid közt
Elégedett leszek a kedvességeddel
Nem mehetek vissza, most sem


2 megjegyzés: