2010. szeptember 30., csütörtök

The GazettE - Best Friends

(Legjobb barátok)

Akár egy gyerek, álmodoztam a jövőről
Ez még mostanra sem maradt el, de bizakodóan tekintek előre
Ezért, ahogy felnőttem, elfojtottam könnyeim amíg az idő múlásával megkopott szülőföldem néztem
Rohanni kezdtem afelé a nagy álom felé
Mert a jóbarátaim velem voltak, kihoztam magamból a legjobbat
Élj jól, fiatalember
Nem vagy egyedül, úgyhogy szedd össze a bátorságod
Nevetni és ragyogni fogsz barátaiddal
A meredek út amit végig kell járnod fényes lesz, de tövisekkel teli
Jó vagy rossz, a kezdettől a célig, mindenképpen végig fogod csinálni, szóval váltsd valóra az álmaid
Azoknak akik figyelnek rád, azoknak akiket szeretsz és magadnak
Turbózd fel érzékeid egy szuper magas szintre, és járd ma a saját utad
Rohanni kezdtem afelé a nagy álom felé
Mert a jóbarátaim velem voltak, kihoztam magamból a legjobbat
Még ha egy magas fal állja is utunkat, nem állunk meg
Leromboljuk és folytatjuk utunkat álmaink felé
Élj jól, fiatalember
Nem vagy egyedül, úgyhogy szedd össze a bátorságod
Gyerünk előre, az ezen túl lévő jóhoz
Nevetni és ragyogni fogsz barátaiddal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése