2010. szeptember 10., péntek

D'espairsRay - Medicine

(Gyógyszer)

Vírus kúszik szemeid körül,
Fertőzötté váló elméd egy mély tenger,
A láncot kielégíthetetlen érzelmek feszítették ki,
Bele akarok merülni afrodiziákumodba*
Te vagy az én ellenszerem...
Káosz elmélet! Őrület...tombolnak a neuronok
Te vagy az én ellenszerem...
Egy ébredő szörny, visszaszámlálás az ok eltűnéséig és darabokra hullásáig
Érzem a kiégést!
Vírus egy vadállat szabadsága,
A vágy spiráljának génjei,
Megnyerő agymosás és egy elkorcsosult elme,
Bele merültem a tiltott gyümölcsbe
Te vagy az én ellenszerem...
Irányíthatatlan! Pusztulás...Omladozó idealizált énkép
Te vagy az én ellenszerem...
Egy lepke táncol pupilláimban, gyönyörű hang csendül arról,
Hogy megdöntöd önkontrollomat
Érzem a kiégést!
Utazni fogok rajta!
Te vagy az én utazóm!
Utazni fogok rajta!
Vívd meg a harcod!
Te vagy az én ellenszerem...
Káosz elmélet! Őrület...tombolnak a neuronok
Te vagy az én ellenszerem...
Egy ébredő szörny, visszaszámlálás az ok eltűnéséig és darabokra hullásáig
Te vagy az én ellenszerem...
Te vagy az én ellenszerem...
Érzem a kiégést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése