2010. szeptember 10., péntek

D'espairsRay - Dope

(Drog)

Hétfő a templom végtelen harangozása
Átlő a fejen a szentek paradicsomában
Kedd a Nap feketére színeződik
Lásd, szemeid előtt egy gonosz világ természetes drog
Szerda elvesztettem eszem, táncolok és énekelek karizmatikusan egy elnyűtt vörös öltönyben
Csütörtök lelkem tüze árad a hangszórókból,
Egy szerelmesdalt játszva, azt gondoltam ez az ahol lennem kell, belefulladva...
Elfojtva a dermedt fájdalmat, a túlcsorduló érzelmek, elfordítják szemeim a valóságtól
Én már mindent feladtam, egyedül, fejest ugorva az ürességbe, felületes mélységek elme csapda!!
Egy démoni keringőben 1 2 3 míg el nem romlok visszaszámlálás! visszaszámlálás!
Felemelkedve a Hold-hoz 1 2 3 Gyerünk, süllyedj le!
Péntek keresztül jöttem rajtad. Ez volt Isten megmentő kegyelme?
Szombat Lehunyom szemeim a hit bukdácsoló dobókockája
Vasárnap a gyönyör elbűvölő harmóniája
A fekete tömeg eloszlik természetes drog
Mérlegeltem megkomolyodott érzéseim a fájdalom nehézségével szemben
A világ amit veled láttam sok színben játszhat,
Megtapasztaltam milyen szeretni, szívből vágyódni valahová
A szenvedés határainál megjelentél az elmémben és én elismételtem bánatom álljálljállj...
Elfojtva a dermedt fájdalmat, a túlcsorduló érzelmek, elfordítják szemeim a valóságtól
Én már mindent feladtam, egyedül, fejest ugorva az üres, felületes valóságba kettős halál

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése