2010. augusztus 7., szombat

Yui - Life

(Élet)

A megszokott, mocskos városban
Leszegett fejjel sétáltunk, képtelenek voltunk nevetni egy ilyen úton
Az emberek siettetik a jelent
"Valóra vált az álmod?" Még mindig küzdök
Inkább most kéne jól élnem, nem pedig visszamennem a gyerekkoromba
A gyávaság megszületik
Elmentem arról a helyről, ahol a nap sütött és a karjaimban tartottam
És bár "Át tudnám szelni az eget?"
Még nem látok olyan szárnyat, amivel repülhetnék
Azért, mert nem olyan egyszerű ,hogy éljek
Csak felemeltem egy vizes kölyökkutyát
És ettől ömleni kezdtek a könnyeim ami vicces volt
Azt akarom, hogy szeressenek, csak azt akarom, hogy szeressenek
Mondtam, de te képtelen vagy csak vágyódni valami után
Mikor gyerek voltam, voltak napok, mikor szörnyen megbántottam az anyukám
Mindent meg akarok változtatni
Elmentem arról a helyről, ahol sütött a nap és erősen megmarkoltam a kezeimmel
Szét tudnám zúzni azt a helyet, azt az időt, és megváltozna az életem
De el nem tudom mondani azt a sok mindent ami most a szívemben van
Azért, mert nem olyan egyszerű, hogy éljek
Elmegyek arról a helyről, ahol süt a nap és kinyitok egy térképet, de
Én tudom...te tudod...Nem segíthetsz elveszni
Megváltoztathatom az életem
Életem minden napja tett azzá aki ma vagyok
Azért, mert nem olyan egyszerű ,hogy éljek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése