2010. augusztus 15., vasárnap

X-Japan - Crucify my love

(Feszítsd keresztre a szerelmem)

Ha az vak
Feszítsd keresztre a szerelmem
Ha ez határozza meg a szabadságom
Sosem tudhatod, sosem bízhatsz
„ Ez a szerelem színes”
Feszítsd keresztre a szerelmem
Ha ennek kell lennie az utamnak

A szívfájdalom lendül
Érezd bent, s kint
Amikor a szél sír
Azt mondom majd „ viszlát”
Próbáltam megtanulni, próbáltam megtalálni
Elérni az örökkévalóságig
Ahol ott a válasz
Mindörökké

Ahogyan a folyó a tengerbe ömlik
Te úgy leszel messze tőlem, és én tudni fogom
Tudom, foglalkozhatok a fájdalommal
De ez nem ok a sírásra

Feszítsd keresztre a szerelmem
Ha az vak
Feszítsd keresztre a szerelmem
Ha ez határozza meg a szabadságom
Sosem tudhatod, sosem bízhatsz
„ Ez a szerelem színes”
Feszítsd keresztre a szerelmem
Ha ennek kell lennie az utamnak

Amíg a magány az az égen szürkéllik
Le fogok süllyedni, és tudom
Megtisztíthatom a felhőket
Ó, Ez bűn! Bűn szeretni.

A szívfájdalom lendül
Érezd bent, s kint
Amikor a szél sír
Azt mondom majd „ viszlát”
Próbáltam megtanulni, próbáltam megtalálni
Elérni az örökkévalóságig
Ahol ott a válasz
Mindörökké

Feszítsd keresztre a szerelmem
Ha az vak
Feszítsd keresztre a szerelmem
Ha ez határozza meg a szabadságom
Sosem tudhatod, sosem bízhatsz
„ Ez a szerelem színes”
Feszítsd keresztre a szerelmem
Ha ennek kell lennie az utamnak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése