2010. augusztus 7., szombat

Olivia - Starless Night

(Csillagtalan éjszaka)

Elértem az eget
A szerelmem nem ér el téged
A szuperszínes lufik
Eltűntek az égben, egyre kisebbek és kisebbek lettek
Egyedül vagyok
Nem volt célom
De te lágyan megfogtad a kezem
Csillagtalan éjszaka, nem fogok visszanézni a múltam árnyékára
Érezni akarom a melegséged
A könnyek lehullnak; mikor elvesztem
Nem fogom elengedni a kezed
Néha szétesünk
Gyávává válunk
De biztosan találunk valamit
Fogd a kezem
Mert mi ketten törékenyek és tökéletlenek vagyunk
Azért fogjuk egymás kezét örökké
Csillagtalan éj, bár néha panaszok hagyják el ajkam,
Hinni akarok a melegségedben
Végtelen szerelem, tudok szeretni a hibáim ellenére
Mert te vagy a ragyogó csillagom
Csillagtalan éjszaka, nem fogok visszanézni a múltam árnyékára
Érezni akarom a melegséged
A könnyek lehullnak; mikor elvesztem
Nem fogom elengedni a kezed
Csillagtalan éj, bár néha panaszok hagyják el ajkam,
Hinni akarok a melegségedben
Végtelen szerelem, tudok szeretni a hibáim ellenére
Mert te vagy a ragyogó csillagom
Te vagy a ragyogó csillagom

1 megjegyzés:

  1. Kedvenc számom és egyik kedvenc animém a Nana *-* :D

    VálaszTörlés