2010. augusztus 1., vasárnap

LM.C - John

Mindenki azt mondja, egy unalmas srác vagyok.
Nem tagadom - tudom miért mondják.
Az arcom olyan, mint egy mangafiguráé, szemüveg és csokornyakkendő.
Alacsony vagyok és vézna és kedvetlen és a tetejébe még nyafka is.
De ők csak nem ismerik az igazi énem.
Ha akarom, elképesztő tudok lenni.
El tudom gferdíteni az álmok világát 0.9 másodpercen belül
Megnyerem az aranyérmet a leggyorsabb szundiért.
Nem érdekel ha nem tudom megtartani.
Nem számít ki vagy, a dolgok sosem sikerülnek elsőre tökéletesen.
Ragyogóan lezuhanunk és lehorzsoljuk térdünket
Így ismerjük meg a fájdalom egy új fajtáját.
Egy békés világtól ásítunk.
De hallgasd - épp most, valahol, valaki sír.
Ha képes volnék azt mondani "köszönöm" és "sajnálom" őszintén.
Találkozhatnék egy mosollyal ami mindig szebb volna a tegnapinál.
A bolond forgatókönyvek amiket mindig végigpörgettem a fejemben a döntő pillanatokban.
Inkább, mintsem a folytatásukat kerestem volna.
Most elindulok, hogy találkozzam az álom folytatásával amit a tanár háta mögött tervezgettem.
Nem érdekel ha újra és újra ismétlődik.
Nem számít ki vagy, a dolgok sosem sikerülnek elsőre tökéletesen.
Ma több mint tegnap, és még több lesz holnap.
Így kerülök fokozatosan egyre közelebb.
Fütyülök, és csettintek az ujjaimmal.
A dalra, ami soha, sehol sem létezett.
Nem érdekel ha nem tudom megtartani.
Nem számít ki vagy, a dolgok sosem sikerülnek elsőre tökéletesen.
Ragyogóan lezuhanunk és lehorzsoljuk térdünket
Így válunk egyre erősebbé.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Egy LM.C-s JRock-os oldalt készítek, ahová a dalszövegeket is felrakok, és lefordítok. Mivel most kezdtem el az oldalamat, szeretném megkérdezni, hogy az LM.C-s fordítások feltehetem-e? Persze, csak úgy, hogy odaírom a forrást. Várom a válaszodat.

    VálaszTörlés
  2. Persze, hogy használhatod, örülök neki! Csak légyszi írd oda, hogy innen van. ^^ És ha kész az oldal kaphatok linket? ><

    VálaszTörlés
  3. persze, hogy odaírom :)még kezdetleges az oldal, de azért odaírom a címet :)
    www.gportal.hu/josokk

    VálaszTörlés