2010. augusztus 20., péntek

The GazettE - Naraku

(Pokol)

Az ellentétes ösztön és a test .
Eljátszottam egy lüktető megfordítást
Mint csendben beleragadva
Az a kettő nagyon gyönyörű volt.
Mert túl sokat tudtam erről az erkölcstelenségről.
A sebesen elszóródó szexuális vágy csúcsán
„Szeretlek”- kel válaszoltam .
Úgy látszik te a meztelenség ezen sebeire vágysz.
Mintha kigúnyoltad volna őket .
mert mélyebben éreztelek , mint a fájdalmat
Lehetséges , színlelni
A józan eszem és a testem , ami össze fog törni
Bámészkodtam ezen a lüktető zsarnokságon
Mintha rajzoltam volna ezekre a kezekre

Azok ketten nagyon gyönyörűek voltak
A szexuális vágy csúcsán , ami darabokra szóródik
„Szeretlek” – kel válaszoltam .
Úgy tűnik te a meztelenség ezen sebeiért vágyakozol
Mintha kigúnyoltad volna őket.
Azt hiszed a testem belesüllyed a fájdalomban .

Megvetni a kezet amely keresztül csúszik
a nyakam hajlatán
El akarom hinni
a szeretet és a gyűlölet időköze között.
Álmodtam .
A hevesség le lesz vetkőzve
A szerelem végén , amiről hiszem hogy be lesz mocskolva dühvel

Láttam a poklot


Szerzői megj: Köszönet a fordításért Chiyonak ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése