2010. augusztus 15., vasárnap

D=Out - Kimon

(Szörnyeteg)

Mutasd az Ördög igazi arcát
Idézzük fel a kedves emlékeket, melyek agyunk mélyén rejtőznek
Mutasd az Ördög igazi arcát
Az emberi élet hanyatló demokráciája
Mutasd az Ördög igazi arcát
A sápadt fehér arc eksztázisa
Mutasd az Ördög igazi arcát
Minden szénfekete ebben a világban
Tehát én egy anarchista vagyok,
Mert semmi hízelegni
Szemed láttára bontakozik ki
Egy végtelen Merry - Go – Round
Mutasd az Ördög igazi arcát
idézzük fel a kedves emlékeket, melyek agyunk mélyén rejtőznek
Mutasd az Ördög igazi arcát
Az emberi élet hanyatló demokráciája
Mutasd az Ördög igazi arcát
A sápadt fehér arc eksztázisa
Mutasd az Ördög igazi arcát
Mikor még nagyon fiatal voltam
volt egy álmom,
Azon tűnődtem itt volt e az Utópia
Egy olyan korban, melyben a sötétség uralkodott
Vagy valami ilyesmi
Anarchista vagyok, mert semmi értelme hízelegni
Kibontakozik a szemed előtt
Egy végtelen Merry - Go – Round

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése