2010. augusztus 30., hétfő

D'espairsRay - Tsuki no Kioku

(A Hold emléke)

Karjaimba zárom törekvő álmaim végig amíg óvatosan alszom...
...Valaki szavaira ébredek, a sors fintora
Ne állíts meg. Mert azzal megfojtasz...
Jézus, kérlek bocsáss meg nekem a bűnökért...-amiket majd elkövetek-
Játszom a hangszeremen, érted kiáltok mint a mindenhol elterülő sötét ég
Egymásba fonódott ujjak játszák körül a dallamot ami darabokra olvadt szét amíg újra fel nem csendül
"mondj nekem romlott szavakat, mélyen a testembe"
Ne állíts meg. Mert azzal megfojtasz...
Jézus, kérlek bocsáss meg nekem a bűnökért
Tiszavirág életű hervadó gondolatok nyitják fel szemeid eképen, miféle álmokat álmodsz?
Erőszakossá válva a spirál által csak a hazugság mely ragaszkodik hozzád még mindig feltölt téged
Bár eltömítődtem a magánnyal kilopódzom, amíg újra szabad nem lehetek
Akárhol is legyek, folytatom a fulladásért való könyörgést még ha nem is válik valóra, még keresem
"mondj nekem romlott szavakat, mindannyiótokért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése